Õppekava on ühine kõigile lastele, kuid samas peab see arvestama iga lapse individuaalsust. Erivajadustega laps on laps, kelle võimetest, terviseseisundist, keelelisest ja kultuurilisest taustast ning isiksuseomadustest tingitud arenguvajaduste toetamiseks on vaja teha muudatusi või kohandusi lapse kasvukeskkonnas (mängu- ja õppevahendid, ruumid, õppe- ja kasvatusmeetodid jm) või rühma tegevuskavas.
Õpetaja koos eripedagoogiga selgitab välja oma rühmas erivajadustega laste olemasolu laste arengut ja käitumist jälgides.
Õpetaja ja eripedagoog koostavad vajadusel erivajadusega lapsele individuaaltöö plaani, et aidata teda järgi mahajäämuse osas või annab täiendavaid teadmisi ja ülesandeid andekatele lastele.
Individualsete plaanide koostamine
-
Lapse erivajaduste ilmnemisel teavitatakse lapsevanemat
-
Koostatakse indviduaalse töö plaan erivajaduste rahuldamiseks, kaasates vajadusel eriala spetsialiste
-
Plaane korrigeeritakse ja täiendatakse pidevalt lähtudes lapse arengust
-
Muutused fikseeritakse lapse arengumapis
-
Õppeaasta lõpus teeb õpetaja kirjaliku kokkuvõtte lapse arengust õppeaasta jooksul
-
Vajadusel suunatakse lapsevanem erialaspetsialistide konsultatsioonile
Â
Â
Â
Â
Lehekülge haldab:
Helje Salong, õppealajuhataja
6738778, helje.salong@kolde.edu.ee
Â
Viimati muudetud 01.09.2024
Â
Â